سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جنبش امل:شهادت سیدحسن نصرالله اراده ما را بیشتر می‌کند - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 18:54
جنبش امل لبنان با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله در راه دفاع از حق و عدالت، از هیچ چیز ترس نداشت، تاکید کرد که با این شهید بزرگ مقاومت و سایر شهدای خود عهد می بندیم به راه آنها ادامه دهیم و جنایات دشمن، اراده ما برای مقابله با آن را بیشتر می کند.
سيد،لبنان،نصرالله،حسن،جنبش،پيروزي،امل،شهادت،مقاومت،شهيد،حزب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش امل لبنان در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با تسلیم و رضایت کامل در برابر خواست خداوند، شهادت جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، یکی از صادق‌ترین مردانی که هرگز در راه دفاع از حق،عدالت، آزادی، آزادسازی زمین و انسان در لبنان و فلسطین، از هیچ چیز نترسید را به ملت لبنان و همه آزادگان در جهان عربی و اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.
جنبش امل افزود: ما عزادار برادری از مکتب امام سید موسی صدر هستیم.
ریاست جنبش امل ضمن عرض تسلیت و تبریک به برادران در حزب الله و کل مجاهدان مقاومت، از دست دادن شخصیتی بزرگ و شجاع در جایگاه سید حسن نصرالله را خسارتی جبران نشدنی می‌داند و تاکید می‌کند که رزمندگان مقاومت، راه این شهید بزرگ را تا پیروزی حق و دفاع از لبنان در مقابله با تروریسم صهیونیستی و تجاوزات وحشیانه این رژیم که از همه مرزها و قواعد اخلاقی و انسانی عبور کرده است، ادامه خواهند داد.
در پایان این بیانیه آمده است: ما با این سید شهید و همه شهدایی که جان خود را فدا نمودند و تسلیم نشدند، عهد می‌بندیم که شانه به شانه، قلب به قلب و دست در دست آنها در این راه باقی بمانیم و این ترورها و تجاوزات، تنها عزم و استقامت ما را در دفاع از کشور افزایش می‌دهد
جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعاتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.
انتهای پیام/