سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم انقلابی قم و حوزویان فردا یکشنبه راهپیمایی می‌کنند

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 19:01
قم- حوزویان و مردم انقلابی قم در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت فردا یکشنبه از مدرسه فیضیه تا مصلی این شهر را راهپیمایی می‌کنند.
جنايات،قم،مقاومت،صهيونيستي،سيد،رژيم،خيابان

به گزارش خبرنگار مهر، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و ترور ناجوانمردانه سید مقاومت سید حسن نصرالله و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع و راهپیمائی در شهر قیام و اقامه، قم مقدس برگزار خواهدشد.
مردم ولایتمدار قم و حوزویان فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح پس از تجمع در مدرسه فیضیه مسیر میدان آستانه، خیابان ارم، خیابان شهداء، مصلی قدس را راهپیمایی خواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از عموم مردم شریف و انقلابی دعوت کرده تا با حضور پرشور خود، صدای اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان برسانند.