سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جبهه مقاومت با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 19:06
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.
شهادت،شهيد،سربلندي،نصرالله،جبهه،مقاومت،سيد،لبنان

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله رهبر بزرگ حزب‌الله لبنان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و خاضعانه، پاداش شهادت را دریافت کرد و با افتخار و سربلندی به خیل یاران و مجاهدان شهید و جاویدالاثر خود به ویژه سردار قلب‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.
وی افزود: آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت وبی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: ضمن تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تمام آزادگان جهان، برای ایشان و سایر رزمندگان جبهه مقاومت علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.