سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان به مشهد مقدس رسیدند

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 19:35
کاشان - پس از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر رکابزنی و در روز ملی آتش نشانی و ایمنی، دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان به مشهد مقدس رسیدند.
كاشان،آتش،نشاني،دوچرخه،مشهد،ركابزني،سازمان،سواران،رضوي،ايمني ...

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در دهمین روز رکابزنی خود و در روز ملی آتش نشانی و ایمنی به مشهد مقدس و آستان قدس رضوی رسید.
سیدمصطفی محتشمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی کاشان امروز برخی از مسیر چناران تا مشهد را زیر باران پاییزی و وضعیت خطرناک لغزندگی جاده طی کردند، اظهار داشت: آنها ظهر شنبه هفتم مهرماه پس از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر رکابزنی به مشهد مقدس رسیدند و در بدو ورود به حرم رضوی از باب الجواد مورد استقبال گروه تشریفات خادمان آستان قدس رضوی قرار گرفتند.
وی با اشاره اینکه دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان پس از قرائت اذن دخول و صلوات خاصه با همراهی خادمان آستان قدس رضوی از صحن آزادی وارد حرم مطهر شدند، ابراز داشت: آنها پس از زیارت به نیابت شهدا، هموطنان و همشهریان و دعا برای سلامتی و موفقیت بیش از پیش دولت و ملت ایران و سربلندی روزافزون ایران اسلامی با حضور همکاران آتش نشان خود برای شرکت در برنامه‌های استقبال ایستگاه مرکزی مشهد به این ایستگاه رفتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: ایستگاه مرکزی آتش نشانی مشهد علاوه بر میزبانی تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در ظهر شنبه و اجرای برنامه‌های استقبال هدایایی نیز به رسم یادبود در روز ملی آتش نشانی و ایمنی به اعضای این تیم اهدا کرد.
وی رکابزنی دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را یادآورشد و گفت: کاشان، قم، تهران، دماوند، فیروزکوه، سوادکوه، قائم‌شهر، ساری، نکا، بهشهر، گلوگاه، بندرگز، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر، رامیان، مینودشت، آشخانه، بجنورد، شیروان، فاروج، قوچان، چناران و مشهد ۲۴ شهرستان مسیر رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی بود.
محتشمیان افزود: بیست و چهارمین دوره رکابزنی تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان تا مشهد مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس با یاد شهدای آتش‌نشان و یادبود یک هزار و ۸۲۶ شهید دارالمومنین کاشان ۲۸ شهریور تا هفتم مهر به مدت ۱۰ روز انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران مسافت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری کاشان تا مشهد مقدس را با شعار «بر بال ققنوس تا بارگاه طوس» رکاب زدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: میانگین سنی دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان ۳۵ سال، جوان‌ترین آنها ۲۱ساله و بزرگ‌ترین آنها ۶۲ ساله است و آقایان عمران سرانجام، جواد فلاح مقدم، مصطفی رعیت،اسحاق بیغمی، مسعود رشیدی، حسین صابر، محسن زارع، قاسم خارکن،محمدحسین رضازاده، حسین کچویی، مرتضی زرکار و ابوالفضل پردل به سرپرستی سجاد مظفری تبار توفیق رکابزنی کاشان تا مشهد داشتند.