سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجمع مردم کردستان در محکومیت ترور شهید نصرالله+تصاویر

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 19:35
مردم استان کردستان در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در حمایت از لبنان و حزب الله تجمع برپا کردند.
لبنان،رژيم،اسرائيل،كردستان،سيد،حزب،الله،دست،نصرالله،شهداي،اس ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عصر امروز تجمع خودجوش مردمی در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در حمایت از لبنان و حزب الله و غزه در استان کردستان برگزار شد.
در سنندج، این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در جوار شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهر برگزار شد.
مردم شیعه و سنی معترض ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی، با مردم لبنان ابراز همدردی و آمادگی خود را برای حمایت و اعزام به جنگ با اسرائیل اعلام کردند.
در این تجمع، معترضان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و فلسطین و عکس مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله، خواستار انتقام از جنایت رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت سید نصرالله این ضایعه بزرگ به ملت ایران، جهان اسلام و لبنان، اظهار داشت: امروز بار دیگر دست اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا برای همگان آشکار شد، وقتی نتانیاهو فرمان حمله و ترور سید مقاومت؛ سید حسن نصرالله را صادر کرد.
مهدی رمضانی افزود: برای همگان روشن است که اسرائیل و آمریکا دست در یک کاسه دارند و این آگاهی عمومی در افکار عمومی مقدمه شکست و زوال این رژیم خبیث، منفور و منحوس است.
وی جنایات اسرائیل در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله و کودکان و زنان بی‌گناه و تخریب مدارس و بیمارستان را محکوم کرد و گفت: امیدواریم که خداوند متعال به برکت خون این شهید بزرگ جبهه اسلام و سایر شهدای والامقام، هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با ذکر اینکه شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، مصیبتی دردناک است اما این جنایت، عزم مقاومت برای نابودی اسرائل را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: فتنه‌‌ها بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرده و باید در این شرایط همه ملت‌ها دست به دست هم داده و متحدانه در محکومیت این جنایات قیام و رابطه خود را با این رژیم منحوس قطع کنند.
تجمع‌کنندگان ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و بر حمایت خود از لبنان و محور مقاومت تأکید کردند.
بر اساس اخبار ارسالی، نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.
انتهای پیام/481/