سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجمع دانشگاهیان مشهد در پی جنایات های رژیم صهیونیستی برگزار شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 19:46
مشهد- دانشگاهیان مشهد در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمله به کشور لبنان و منطقه «ضاحیه» شهر بیروت در مقابل درب دانشگاه فردوسی مشهد به خروش در آمدند و اعتراض خود را به جهانیان اعلام شد.
مرگ،دست،دانشگاهيان،اسرائيل،الله،مشهد،محور

به گزارش خبرگزاری مهر، تجمع دانشگاهیان مشهد ظهر شنبه با حضور اعضای هیات رییسه برخی از دانشگاه‌های شهر مشهد، استادان دانشگاه، دانشجویان و کارمندان دانشگاهی برگزار شد.
دانشگاهیان با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله شعارهایی در حمایت از محور مقاومت همچون انتقام قطعی است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل یهود ظالم، مرگ بر صهیونیست‌، نصر و من الله و فتح القریب، مرگ بر اسرائیل مردم فریب، لبنان میان آتش و خون بُود، این سند فتنه صهیون بُود، حمام خون به پا شد، لبنان کربلا شد، لبنانی آزاده حمایتت می کنیم و حزب الله پیروز است، اسرائیل نابود است سر دادند.
همچنین دست نوشته های به زبان عربی، انگلیسی و فارسی نیز در دست این دانشگاهیان با مضامین حمایت از محور مقاومت همچون نتانیاهو مقر سازمان ملل را به اتاق جنگ تبدیل کرده است، صلح در برابر حمله یعنی نابودی، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا و اسراییل باید محو شود در دست دانشجویان وجود داشت.