سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید «سید حسن نصرالله» خواب راحت را چشمان دشمنان گرفته بود

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 20:29
بندرعباس-نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته بود.
شهيد،الله،نصرالله،سيد،حزب،امت،شهادت،حسن،بندرعباس،ولايت،نكرد، ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده شنبه شب در اجتماع مردم بندرعباس که به مناسبت شهادت مجاهد شهید «سید حسن نصرالله» در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهید «سید حسن نصرالله» در مسیر حرکت به سمت کمال لحظه‌ای توقف نکرد و از هیچ تلاشی برای دفاع از مظلومان فروگذار نکرد.
وی افزود: شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته بود و آسایش و آرامش را از دشمنان اسلام سلب کرده بود.
شهید نصرالله ذوب در ولایت شده بود
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: شهید نصرالله ذوب در ولایت شده بود و جز در مسیر ولایت حرکت نکرد و توانست خود را به نمودی ار اقیانوس عظیم امت اسلامی تبدیل کند.
وی ادامه داد: فلسطین، ایران، یمن، سوریه، عراق و جای جای امت اسلامی برای شهید «سید حسن نصرالله» فرقی نداشت چرا که او در نگاهی تمدنی و امت محور داشت و معنای امت واحده را به منصه ظهور گذاشت.
شهید نصرالله به معنای واقع «شهید القدس» است
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده بیان کرد: سید مقاومت به معنای واقع «شهید القدس» است چرا که او برای مصالحه با رژیم صهیونیستی تنها یک شرط داشت و آن هم پایان حملات به مردم مظلوم غزه بود و فرمودند: اگر می‌خواهید مذاکره کنید اول باید دست از سر مردم مظلوم غزه بردارید.
حزب الله تزلزل ناپذیر است
امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: سید مقاومت، در ۳۲ سالی که رهبری حزب الله را بر عهده داشت، حزب الله را به نقطه‌ای رسانده است که هیچ تندبادی نتواند تزلزلی در این جمعیت مقاوم ایجاد کند.
وی اضافه کرد: حزب الله متکی به فرد نیست و شهید نصر الله این جریان بزرگ را طوری بار آورد که متکی به افراد نباشد از این رو طبق بیان رهبر معظم انقلاب دوست و دشمن باید بدانند حزب الله چنان به مرحله استحکام رسیده است که هیچ تزلزل و خدشه‌ای در اراده او انجام نمی‌شود.
وی با یادآوری ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شاید در زمان شهادت حاج قاسم خیلی‌ها نگران بودند که دیگر فرمانده‌ای در آن سطح نخواهیم داشت اما خداوند تبارک و تعالی یارانی دارد که بعد از شهادت هر عزیزی پرچم و عَلَم او را در دست می‌گیرند و راهش را ادامه می‌دهند.