سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طومار اسرائیل با شهادت سیدمقاومت درهم پیچیده خواهد شد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 20:35
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: رژیم سفاک اسرائیل بداند با چنین جنایت بزرگی طومار خود را برای همیشه در هم پیچید ونابودی و زوال خویش را سرعت بخشید.
الله،شهادت،مقاومت،لبنان،رژيم،مَن،سفاك،سيدحسن،زوال،نصرالله،قم، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت افتخار آفرین سیدمقاومت سیدحسن نصرالله رضوان الله علیه رهبرعزیز حزب الله برای همه کسانی که دل به اسلام و عظمت مکتب امام حسین علیه السلام بسته اند وبرای همه مجاهدان و ایستادگان در برابر کفرجهانی و رژیم سفاک وخون آشام اسرائیل، بسیار ناگوار وهمه را داغدار نمود.
این شخصیت بزرگ بیش از سی سال افتخارات بزرگی درتاریخ اسلام و لبنان و فلسطین برای خود ثبت نمود و در این راه جان پاک خویش را برکف دست گرفته بود و با عزمی کم نظیر برای اعتلای کلمه الله در جهان کوشید و سر انجام بر آرزوی خویش که لقای الهی و شهادت درراه خدا بود رسید و به قافله شهدا پیوست .
راه این شهید بزرگوار قطعا ادامه پیدا خواهد کرد و نسل مجاهد و زنده امروز حزب الله و نیز همه پیروان راه جهاد و مقاومت در ایران و سایر نقاط دنیا، این راه را با گامهای قوی تر ادامه خواهند داد.
رژیم سفاک اسرائیل بداند با چنین جنایت بزرگی طومار خود را برای همیشه در هم پیچید ونابودی و زوال خویش را سرعت بخشید.
این شهادت را به محضرمقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وفرماندهی بزرگ مقاومت رهبرمعظم انقلاب و مراجع عظام تقلید وملت غیور و مقاوم لبنان تسلیت عرض می نمایم.
امید آنکه خداوند متعال انتقام خون این شهید و سایر شهدای مقاومت را با زوال رژیم پلید صهیونیستی بگیرد.
بحق محمد و آل الطاهرین.
انتهای پیام/