سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود

مهر | سیاسی | شنبه، 07 مهر 1403 - 20:46
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله ضمن پیام تسلیت، نوشت: آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود.
مقاومت،الله،سيد،رژيم،حزب،مقتدر،نصرالله،شهادت،فرمانده،لبنان،رهبر

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان، پیام تسلیت صادر کرد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ / آل عمران ۱۷۰
شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل شجاع، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان و یاران و همراهان آن مجاهد بزرگ و مردم بی‌گناه بیروت، صفحات ننگین دیگری بر پرونده سیاه ترور و جنگ رژیم رو به زوال و منحوس صهیونی افزود.
تلاش رذیلانه این رژیم جنایتکار در به شهادت رساندن رهبر حزب الله، آن پرچمدار و سرو تناور مقاومت، منجر به تقویت عزم و اراده مردم شده و با یاری خدا، قدرت حزب الله مضاعف خواهد شد.
بی‌تردید آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم پلید صهیونیستی نیست.
ضمن تسلیت فراغ آن بزرگ مرد خستگی ناپذیر و فرمانده عالیقدر و علمدار مکتب مقاومت، به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، بیت مکرم و همسر مبارز و جهاد گر شهید سید حسن نصرالله و خانواده معظم شهیدان و مردم عزیز و شریف لبنان و جبهه مقتدر مقاومت، از خدای قادر، علو درجات آن مجاهد فی سبیل الله و همراهان شهیدِ سعیدِ ایشان و استمرار و اقتدار روزافزون مکتب مقاومت و انسجام و اتحاد امت اسلامی را مسئلت می‌نمایم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی