سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترور سید حسن نصرالله موجب عملیات‌های گسترده ضد صهیونیسم خواهد شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 21:29
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ترور سید حسن نصرالله باعث عملیات گسترده در منطقه و جهان بر ضد صهیونیسم خواهد شد.
حضرت،الله،مقاومت،حزب،امام،نصرالله،شهادت،جبهه،سيد،لبنان،حسن،ر ...

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی اظهار کرد: بار دیگر جنایتی سهمگین به دست صهیونیسم فاسد و سفاک رخ داد و حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از مردم عزیز لبنان به شهادت رسیدند و تعداد دیگر مصدوم و مفقود شدند.
وی اضافه کرد: این عملیات تروریستی ضدانسانی بی تردید با حمایت و هدایت آمریکا و هماهنگی با کشورهای استعمارگر اروپایی و دول سازشکار منطقه و سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری صورت گرفته است.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: هدف این جنایت، خاموش کردن شعله عملیات دفاعی محور مقاومت است ولی آن جنایتکاران بدانند که از این پس آن شعله فروزان تبدیل به آتشفشان انتقام و عملیات گسترده در منطقه و جهان بر ضد صهیونیسم و سرکرده های تروریست و جنایتکار آن خواهد شد.
وی ادامه داد: حضرت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با سابقه ۳۰ ساله رهبری حزب الله و یکی از ارکان مهم جبهه مقاومت بودند و پیروزی‌های فراوانی برای مردم عزیز لبنان و حامی استواری برای مردم فلسطین و دیگر مردم مظلوم مسلمان منطقه بود.
صفایی بوشهری افزود: سید حسن نصرالله عالمی عامل و مجاهدی استوار و مبارز نستوه و فرزندی فداکار و وفادار به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و مالک اشتر جبهه مقاومت و نماد ولایتمداری نسبت به امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته العالیه بودند و شهادت مدال افتخار آفرین عرشی برای آن فرمانده بی بدیل پس از سال ها مجاهدت و فداکاری است.
وی تاکید کرد: این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کنیم و با تمام توان حمایت خود را از حزب الله مقتدر و دیگر ارکان جبهه مقاومت اعلام می‌داریم و این شهادت آسمانی به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه و مردم مسلمان جهان به ویژه اعضاء و حامیان حزب الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم.