خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خروش کرمانی‌ها در محکومیت جنایات اسرائیل+فیلم و تصاویر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 22:35
مردم ولایتمدار، کرمان پایتخت مقاومت اسلامی پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی، تجمع کردند.
نصرالله،كرمان،تجمع،صهيونيستي،رهبر،شهيد،رژيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید‌پرور کرمان پایتخت مقاومت اسلامی پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت، ‌در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین در گلزار شهدای بین المللی کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید القدس تجمع کردند.‌
.
مردم ولایتمدار و عزادار کرمان با حضور باشکوه خود در تجمع ضد صهیونیستی با شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، «هر سرباز حزب‌الله پرچمدار نصرالله»، «نصرالله نصرالله راهت ادامه دارد» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند.
به گزارش تسنیم در این تجمع که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، همراه بود، بسیاری از شرکت کنندگان پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان و همچنین تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله را در دست داشتند و اعلام کردند که تا آخرین نفس در راه آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام/511/