خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترورنصرالله شکست مقاومت نخواهدبود

مهر | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 22:40
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت «سید حسن نصرالله» اعلام کرد که این خون نمادی از آغاز مرحله جدیدی از مراحل انتقام‌گیری از دشمن اشغالگر خواهد بود.
حماس،شهيد،نصرالله،مقاومت،خون،الله،الاقصي،قدس،ترور،شهادت،لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی شهادت سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تبریک و تسلیت گفت.
معاون رئیس دفتر سیاسی حماس روز شنبه گفت که بی‌تردید ترور شهید نصرالله و یاران مجاهد وی اقدامی تروریستی تمام عیار و نقض آشکار حاکمیت لبنان است و به معنای گسترش دامنه تعدی اشغالگران است.
نایب رئیس جنبش حماس ادامه داد که رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل این ترور و تبعات آن را بر عهده دارند.
خلیل الحیه گفت: ترور نصر الله و برادرانش موجب شکست مقاومت نخواهد شد بلکه شروع مرحله جدیدی از مراحل انتقام‌گیری از دشمن اشغالگر خواهد بود.
به گفته مقام حماس، این خون نمادی از مرحله جدید انتقام و مقاومت در راه آزادی قدس و مسجد مبارک الاقصی خواهد بود.
الحیه تصریح کرد که خون شهید نصرالله و یاران وی در حزب الله با خون شهیدان اسماعیل هنیه و شهید صالح العاروری و خون ده‌ها هزار شهید فلسطینی و لبنان در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی آمیخته است.
این مقام ارشد حماس تاکید کرد که «سید حسن نصرالله پس از یک عمر از مجاهدت و مملو از ایثار و مقاومت همانگونه که فرزندش و عزیزانش در این راه به شهادت رسیدند، شهید شد و یک روز هم در این مسیر سست نشدند، بلکه در دفاع از کرامت و عزت امت در همه عرصه ها به مجاهدت پرداختند تا اینکه به آرزوی خود که نیل به شهادت بود دست یافت.
مقام حماس افزود: «نصرالله مردانی استوار را در این عرصه به یادگار گذاشت که با رسالت خود را در راه آزادی قدس و ادامه عملیات طوفان الاقصی و پشتیبانی از نبرد غزه تکمیل خواهند کرد.»