خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت وزیر اطلاعات در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

مهر | سیاسی | شنبه، 07 مهر 1403 - 22:41
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.
مقاومت،لبنان،شريف،جبهه،نصرالله،قدس،سيد،شهيد،رژيم،الله،امام،پ ...

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام وزیر اطلاعات بدین شرح است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهادت مجاهد کبیر، فرمانده غیور جبهه مقاومت لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، پرچمدار مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان به همراه جمعی از یارانش، توسط باند ترور حاکم بر رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت رشید و مقاوم لبنان و جبهه با عظمت و پرافتخار مقاومت و مردم عزیز ایران و بیت شریف و شهادت پرور نصرالله تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
شهید سید حسن نصرالله عمر شریف خود را صرف دفاع از مظلومین و آرمان قدس کرد و انشاءالله به برکت خون پاک و مطهر این شهید والامقام، محور مقاومت با آزادسازی قدس شریف، نابودی کامل رژیم صهیونیستی و بریدن دستان ناپاک آمریکا و اذناب آن در منطقه، انتقام خواهد گرفت.
این اقدام تروریستی رژیم جعلی و آدم کش اگرچه با حمایت های آمریکای جنایتکار انجام و با سکوت مدعیان حقوق بشر غرب مواجه شده، ولی برکات خون آن شهید و سایر شهدای مقاومت باعث تقویت و استحکام بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد و راه پرافتخار و آرمان مقدس او در دفاع از لبنان و آزادی قدس شریف توسط فرزندان لبنان و فلسطین و خیل عظیم مجاهدان راه حق ادامه می‌یابد.
سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به روان پاک سید مقاومت و همه ی شهدای والا مقام جبهه ی مقاومت و اسلام، سلام و درود می‌فرستند و علوّ درجات آن را از خداوند متعال خواستارند.
سیّد اسماعیل خطیب