خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وضعیت کلاس های درس در اسلامشهر تشریح شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 22:58
اسلامشهر- مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر وضعیت کلاس های درس در این شهرستان را تشریح کرد.
اسلامشهر،خانواده،تربيتي،آموزش،مدارس،پرورش،قنبري،دغدغه

اکبر قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در سال جدید تحصیلی درصدد آن خواهد بود در ابعاد مختلف آموزشی، تربیتی و حمایتی؛ ضمن بهبود و کیفیت بخشی به آموزش و رشد تربیتی، دغدغه خانواده کمتر برخوردار را نیز برطرف کند.
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: خوشبختانه همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی، سهمیه استخدامی مورد نیاز به اسلامشهر تعلق گرفت که با این اتفاق مهم کلیه کلاس های درس به طور کامل برگزار شده و حق التدریسی نیز به صفر خواهد رسید.
قنبری افزود: در حوزه تربیتی نیز برنامه های مناسبی تدارک دیده شده است که با جذب مربیان تربیتی تعلق گرفته، شاهد کیفیت بخشی و رشد برنامه های تربیتی در مدارس اسلامشهر خواهیم بود.
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: در حوزه کتب درسی و روپوش دانش آموزی، مشکلات و نواقصی به ما اعلام شد که از طریق ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، چنانچه خانواده ها دغدغه ای در این خصوص داشته باشند رفع مشکل شود.
قنبری افزود: به همه مدیران مدارس نیز توصیه شده است با توجه به شرایط اقتصادی که خانواده ها متاثر از آن بوده و بعضاً با مشکلاتی مواجه هستند، مراسم ها، جشن ها و برنامه های مدارس به نحوی برگزار شود تا خانواده هایی که مشکلات اقتصادی دارند از طریق مشارکت های مردمی، حمایت های لازم را دریافت کنند.
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر اضافه کرد: به همه همکاران فرهنگی، کادر اجرایی و مدیران مدارس تاکید می شود با فعال ساختن هرچه بیشتر انجمن اولیا و مربیان و حوزه مشارکت های مردمی، دغدغه ای دانش آموزان و خانواده های کمتر برخوردار را برطرف کنند تا زمینه ساز افزایش کمیت و کیفیت آموزشی و رفاه حال همه دانش آموزان و رفع مشکلات خانواده هایشان باشند.