خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجمع محکومیت ترور شهید «سید حسن نصرالله» در کرج برگزار شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 23:01
کرج- تجمع محکومیت ترور شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با حضور مسئولان و مردم در کرج برگزار شد.
فلسطين،غاصب،تجمع،شهادت،مقاومت،رژيم،دست،ماست

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه ها و دسته های مختلف مردمی پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور در مصلی امام خمینی (ع) کرج هم‌نوا با جهان اسلام خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب اعلام کردند.
تجمع کنندگان که اغلب آنان جوانانی بودند که پرچم ایران و فلسطین را به نشانه پایداری برافراشته نگه داشته بودند شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم» سر می دادند.
همچنین برخی از تجمع کنندگان در حالی که تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند با دست نوشته های با مضامین اسلام پیروز است بر این مهم تاکید داشتند که شهادت افتخارآمیز رهبر مقاومت نمی تواند مقاومت مردم لبنان، غزه و ایران را بکاهد.
شماری از تجمع کنندگان نیز با در دست داشتن تصاویر کودک کشی رژیم غاصب با سر دادن «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» اعلام داشتند رژیم غاصب، متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت های خود که به شهادت بهترین جوانان لبنان، زنان و کودکان فلسطین می انجامد هیچ بهره یی نخواهد برد بلکه هر خون بی گناهی که می ریزد ریشه مقاومت مقاوم تر و مستحکم تر می شود.