خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معارفه رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 23:13
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر حمزه به عنوان رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
نهاد،رهبري،دفاتر،شهركرد،نمايندگي،رياست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، در آیینی با حضور مسئولان استانی و ملی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت بهداشت، رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری تکریم و معارفه شد.
در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین سعید صفی در طول دوران تصدی ریاست دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان و همچنین ریاست نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تقدیر به عمل آمد.
پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر حمزه به عنوان رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد تا از این به بعد در این سمت فعالیت کند.
همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا خلیلیان ریاست نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را برعهده گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در این آیین از زحمات صفی در زول دوران تصدی تشکر کرد و اظهار داشت: محیط‌های دانشگاهی محیط‌های نورانی هستند که هر کس توفیق انجام کار دینی در آن را پیدا می‌کند باید قدردان باشد.
وی با اشاره به اینکه روحانیون دفتر نهاد رهبری مسئولیت ویژه‌ای در دانشگاه‌ها دارند، خاطرنشان کرد: اگرچه همه باید برای دین خدمت کنیم اما دفاتر نهادهای رهبری در دانشگاه‌ها مسئولیت‌]ای ویژه و مشقت‌باری بر عهده دارند.
انتهای پیام/7540