خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجتماع بیرجندی‌ها در محکومیت جنایات اسرائیل + فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 23:13
مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور بیرجند  پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله و جبهه مقاومت، در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین در میدان ابوذر  تجمع کردند.
نصرالله،رژيم،بيرجند،جنايات،صهيونيستي،ابوذر،شهادت،لبنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اقشار مختلف مردم بیرجند امشب با حضور در میدان ابوذر ، جنایات اسرائیل در شهادت سیدحسن نصرالله در بیروت را محکوم کردند.
مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید‌پرور بیرجند پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت، ‌در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین در میدان ابوذر تجمع کردند.‌
مردم ولایتمدار و عزادار بیرجند با حضور باشکوه خود در تجمع ضد صهیونیستی با شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، «هر سرباز حزب‌الله پرچمدار نصرالله»، «نصرالله نصرالله راهت ادامه دارد» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند.
این اجتماع با حضور نماینده ولی فقیه واستاندار ومعاونان استانداری خراسان جنوبی ومردم همیشه در صحنه ساعت 20 در میدان ابوذر برگزار شد و حاضران با در دست داشتن پرچم حزب‌الله و پلاکاردهایی که حاوی شعار علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا بود، خواستار برخورد با این رژیم و توقف جنایات آنان در غزه و لبنان شدند.
به گزارش تسنیم، رژیم صهیونیستی روز گذشته با حمله به محله‌ای در بیروت لبنان و بمباران شدید چندین ساختمان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را به شهادت رساند.
.
انتهای پیام/250