خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سرنوشت مقلدان خمینی شهادت است

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | شنبه، 07 مهر 1403 - 23:40
رئیس سازمان غذا و دارو با یادآوری جملاتی از بنیانگذار جمهوری اسلامی  در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.
وَ،سيد،ملت،شهادت،روح،خدمتند،سهمگيني،مقلدان

رئیس سازمان غذا و دارو با یادآوری جملاتی از بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.پیام سید حیدر محمدی به شرح ذیل است:
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا...
منکر سهمگینی مصیبتی که حادث شده نیستیم و در سوگ سید مقاومت جگرمان ملتهب است و می سوزد اما مرهم روح پریشانمان را این بند از وصیت روح خدا می دانیم که فرمود:
" از ملت امیدوارم با قدرت و تصمیم اراده به پیش روند و بدانند كه با رفتن یك خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد كه خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند، و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است"
فتحی شقاقی، شیخ احمد یاسین، حاج قاسم، سید عباس موسوی، اسماعیل هنیه، ابو مهدی مهندس و بسیاری دیگر نام های پر آوازه ای هستند که جان شریف خود را در طرق القدس و در طبق اخلاص تقدیم اسلام عزیز کردند و چه افتخاری برای مقلدان خمینی کبیر بالاتر از اینکه سرنوشتشان به شهادت ختم شود.