خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت پاسداشت سال ها مجاهدت «سید حسن نصرالله» بود

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 23:41
رشت- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در پیامی شهادت را پاسداشت سال ها مجاهدت «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان عنوان کرد.
مقاومت،اسلامي،لبنان،نصرالله،شهادت،سيدحسن،شهيد،استان،گيلان،سي ...

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در پیامی شهادت را پاسداشت سال ها مجاهدت «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان عنوان کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار در نهایت شقاوت و ددمنشی اقدام به ترور مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان (رضوان الله تعالی علیه) نمود تا به خیال خام خود با ریختن خون پاک رهبران جبهه مقاومت اسلامی، این جبهه تضعیف شود و نگاه افکار عمومی و رسانه‌ها از شکست سهمگین این رژیم دژخیم و کودک‌کش در برابر مقاومت مردم مظلوم و قهرمان غزه و لبنان منحرف گردد؛ غافل از آنکه ترور ننگین و به شهادت رساندن رهبر کم‌نظیر حزب‌الله لبنان خللی در راه مبارزه با استکبار جهانی و جبهه مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد و به برکت خون پاک سید مقاومت و وحدت امت اسلامی و با عنایت به وعده الهی پیروزی خون بر شمشیر به‌زودی جهانیان شاهد زوال و نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونی خواهند بود.
به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، سید عزیز مقاومت سیدحسن نصرالله پاداش ده‌ها سال جهاد فی سبیل الله و دشواری‌های این راه الهی را دریافت کرد و فیض شهادت پس از این همه مجاهدت حق مسلّم او بود.
دشمنان اسلام و قرآن باید بدانند مقاومت اسلامی وابسته به شخص نیست که با ترور و به شهادت رساندن رهبران آن تضعیف شود؛ قطعاً راه مقدس شهید والامقام سیدحسن نصرالله تا پیروزی و آزادی کامل مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و لبنان از سوی جوانان انقلابی ادامه خواهد یافت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان (رضوان الله علیه) و تجدید بیعت با خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان گیلان دعوت می‌نماید تا با شرکت گسترده و پرشور در اجتماع محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان) که ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۹ در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت) برگزار می‌گردد و همچنین سایر مراسم و تجمعات سراسر استان، به جهانیان ثابت کنند که مقاومت اسلامی تا ابد زنده است و راه رهبران شهید آن تا همیشه ادامه داشته و پررهرو خواهد ماند.