خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام آمادگی مقاومت اسلامی بحرین برای گرفتن انتقام خون «نصرالله»

مهر | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 23:46
جنبش مقاومت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و آمادگی خود را برای خونخواهی سید مقاومت از دشمن صهیونیستی اعلام کرد.
مقاومت،بحرين،سيد،بيانيه،اسلامي،صهيونيستي،نصرالله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش مقاومت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای نسبت به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت واکنش نشان داد.
در بیانیه این جنبش آمده است که از همه مردم بحرین که در عشق به این سید بزرگ غوطه‌ورند درخواست می‌کنیم با بسیج خود برای خونخواهی سید مقاومت از صهیونیست‌های جنایت پیشه آماده شوند.
این بیانیه می‌افزاید: در صورت حضور هرگونه عنصر صهیونیستی در خاک بحرین اسلامی به اعتبار اینکه محارب خداوند و رسولش هستند، خونش مباح و مهدور الدم است؛ زیرا که مردم نستوه بحرین از سلاله مقاومت و مخالف حضور غده‌های سرطانی صهیونیستی در این سرزمین هستند.
مقاومت اسلامی بحرین در ادامه با پاسداشت راه سید مقاومت، پشتیبانی معنوی سترگ وی در مسیر مقاومت ملت شریف بحرین و زدودن مظلومیت مردم مقاوم بحرین را یادآور شد و از برافراشتن پرچم‌های زرد مقاومت و تصاویر سید حسن نصرالله در همه روستاها و شهرک‌های بحرین برای بزرگداشت یاد و خاطره وی تاکید کرد.
این بیانیه همچنین برای سید مقاومت طلب رحمت واسعه الهی و برای خانواده و دوستداران وی صبر و مجاهدت در مسیر مقاومت را مسئلت کرد.
بیانیه صادره از مقاومت اسلامی بحرین؛ گردان‌های الأشتر و گردان‌های وعدالله