خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مقاومت یک فرهنگ و یک جبهه واحد است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 00:12
زنجان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: مقاومت یک فرهنگ و یک جبهه واحد است وبا شهادت فرماندهان متوقف نخواهد شد بلکه این خون‌های پاک موجب تنومند شدن درخت تناورمقاومت خواهد شد.
رژيم،مقاومت،صهيونيستي،شهادت،لبنان،رفيعي،محكوميت،جنايات،سيد،ح ...

ابوالفضل رفیعی شامگاه شنبه در حاشیه اجتماع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد راه مقاومت؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و محکومیت جنایت بی سابقه رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان، گفت: آنچه قطعی و مسلم است، رژیم صهیونسیتی، دیوانه‌وار آخرین دست و پا زدن های خود را قبل از فروپاشی و اضمحلال انجام می دهد ولی رژیم صهیونیستی با این جنایت و عملیات وحشیانه نمی‌توانند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کنند.
رفیعی افزود: شهادت پاداش دهها سال مجاهدت سید مقاومت بود ضمن اینکه پویایی و ایستادگی جبهه مقاومت با شهادت عجین شده است و متوقف نخواهد شد.
وی با بیان اینکه آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است گفت: این رژیم بدون سلاحها و حمایت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی آمریکا و غرب دوامی ندارد و از درون تهی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به استحکام ساختار حزب الله گفت: نسل های مختلف حزب الله از لحاظ سازماندهی، ایمان، روحیه جهاد و شهادت طلبی این مسیر را با اقتدار و ایمان ادامه می دهند.
رفیعی گفت: مردم با حضور گسترده در اجتماعات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی این پیام را به گوش جهانیان می رسانند که مقاومت یک فرهنگ و یک جبهه واحد است و با شهادت فرماندهان متوقف نخواهد شد بلکه این خون‌های پاک موجب تنومند شدن درخت تناور مقاومت خواهد شد.
در این مراسم که از مقابل مسجد جامع شهر زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار شد؛ شرکت کنندگان ضمن حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه و لبنان، جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی درغزه و لبنان را محکوم کردند و انتقام خون شهدای مقاومت را خواستار شدند.
در این تجمع، مردم دیار غواصان دریا دل شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من الذله سردادند.