خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسراییل غاصب تاوان اقدام جنایتکارانه خود را خواهد داد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 00:12
اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی گفت: اسراییل غاصب تاوان اقدام جنایتکارانه خود را می‌دهد چرا که کشورهای مسلمان و آزادی‌خواهان جهان خونخواه شهید «سید حسن نصرالله» هستند.
اسلام،رژيم،جنايتكار،شهادت،صهيونيستي،پيام،ملت،دشمنان،مقاومت،ل ...

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران، لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت، تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: شهید سید حسن نصرالله پاره تن اسلام و جبهه مقاومت بود و رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با به شهادت رساندن این شهید والامقام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم کرد چرا که جهان اسلام از خون پاره تن خود نمی‌گذرد و رژیم مفلوک صهیونیستی هیچ‌گاه توان جنگ رودرو ندارد و همواره با اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه افراد بی‌دفاع را مورد هجمه قرار داده و رفتارهای غیرانسانی و ناجوانمردانه داشته که در تاریخ کم سابقه است.
این پیام می افزاید: شمارش معکوس برای از بین رفتن اسرائیل آغاز شده و همه به خصوص آمریکای جنایتکار باید این واقعیت را پذیرفته و دست از حمایت رژیم کودک‌کش و مفلوک صهیونیستی بردارند و باید اذعان کرد که رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی ظرف روزهای اخیر شدت و حدت بیشتری یافته و با حمایت همه‌جانبه اربابان خویش به ویژه سران جنایتکار آمریکا در قالب جنایت جنگی ازطریق بمباران هوایی و حملات موشکی، ترورفرماندهان مقاومت، انفجار پیجرها و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان درکوچه وخیابان و حمله به مناطق مسکونی و در نهایت به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله بروز و ظهور یافته و موجبات نفرت ملت های آزاده جهان را فراهم آورده است.
در ادامه پیام بیان شده است: ملت قهرمان لبنان با ده‌ها سال سابقه نبرد با رژیم جنایتکار هرگز از این جنایت‌ها نخواهند هراسید و به شهادت تاریخ منطقه روز به روز بر عزم و اراده این ملت برای تداوم مبارزه تا آزادی تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر همراه و همگام با ملت مقتدر فلسطین افزوده خواهد شد و نباید به دشمنان اسلام اجازه داد که در کشورها و سرزمین های اسلامی اقدام به جنایت کنند چون در این صورت سکوت هر مسلمان تائیدی بر اعمال آنان خواهد بود.
در پایان پیام آمده است: مسلمانان از صدر اسلام تا کنون همواره دشمنی بدخواهان را تجربه کرده اند بنابراین تنها راه شکست دشمنان حفظ و تقویت وحدت است و با توجه به نقاط مشترک دین مبین اسلام باید برای انسجام و یکپارچکی بیش از پیش تلاش کنند و از تفرقه بپرهیزند چرا که وجود تفرقه و اختلاف در جهان اسلام و در بین مسلمانان دنیا زمینه زیاده خواهی نظام سلطه و دشمنان را فراهم می‌کند.