خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان موجب شکست مقاومت نخواهد شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 00:18
شفت- رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان موجب شکست مقاومت نخواهد شد.
رزمندگان،خاطرات،مقاومت،مقدس،دفاع،نصرالله،سيد،معظم،لبنان،حسن، ...

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس بایرامی شامگاه شنبه در همایش تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان شفت با بیان اینکه پرداختن به خاطرات رزمندگان، جانبازان و ایثار گران دفاع مقدس بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: جای کار برای تبیین، نگارش و بازنویسی خاطرات دفاع مقدس فراوان است و باید بیشتر در این زمینه تلاش شود تا نسل جدید با این آثار آشنا شوند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند، هیچ چیز جای کتاب را نمی‌تواند بگیرد، گفت: ۴۲ هزار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کشور وجود دارد که سهم استان گیلان از این موضوع کمی ضعیف است که جا دارد در این خصوص با اشاره به اینکه یک امر بسیار مهم است با استفاده از وجود رزمندگان و ایثار گران تا حد زیادی جبران شود.
سردار بایرامی با بیان اینکه خاطرات نهفته در سینه تک تک رزمندگان بسیار ارزشمند است، گفت: بر هر کدام از ما رزمندگان با اشاره به منویات رهبری معظم لازم است که خاطرات و آثار خود در جنگ تحمیلی را همانند یک سلاح به نسل بعد تحویل بدهیم تا آنها از این خاطرات و آثار به جای مانده در رشد و پیشرفت کشور استفاده کنند.
وی در ادامه با تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دشمنان با این ترور ها به دنبال نا امید کردن ما هستند تا قدرت ما را کم کنند، اما با بصیرت و رشادت های رزمندگان محور مقاومت تا به کنون ناکام مانده اند.
وی با بیان اینکه دشمن در حال اضمحلال است، افزود: ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان موجب شکست مقاومت نخواهد شد بلکه شروع مرحله جدیدی برای انتقام‌گیری از دشمن اشغالگر خواهد بود و ضربه محکمی نیز از سوی جبهه مقاومت دریافت می کند.
عباسی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله در مکتب امام حسین و معمار کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری پرورش یافته‌اند، تصریح کرد: سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت و در کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین فرماندهی و مقاومت کرد و با شهادتش این پرچم به زمین نخواهند افتاد زیرا همه ما در مکتب امام حسین و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و هیچ قدرتی نمی تواند اراده ملت ما را کم کند.