خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انصارالله یمن: پس از شهادت سیدحسن نصرالله مانند پیش از آن نخواهد بود

مشرق | بین‌الملل | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 00:40
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در اظهاراتی تاکید کرد که دوران پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی مانند پیش از آن نخواهد بود.
مقاومت،لبنان،رهبري،سيد،الاسد،نصرالله،غزه،شهادت

به گزارش مشرق، «حزام الاسد» در گفت وگو با خبرگزاری «شهاب» گفت: دشمن صهیونیستی با ترور دبیرکل حزب الله لبنان، فصل و باب جدیدی از رویارویی با خود را گشود.
وی اضافه کرد: روزهای آینده سرشار از حوادث و مجازات‌های بزرگی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.
الاسد تصریح کرد: یمن از یاری مردم لبنان و غزه و همه مظلومان خسته نمی‌شود و انتقام این جنایت هم در راه است.
حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.
در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است.
سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.
این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.
حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.