خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احتمال نفوذ گرد و خاک محلی در نواحی غربی کرمانشاه

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 02:12
کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال نفوذ گرد و خاک محلی در نواحی غربی کرمانشاه خبر داد.
استان،هواشناسي،يكشنبه،چهارشنبه،وزش،نسبتاً

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از یکشنبه تا چهارشنبه، عبور متناوب امواجی ناپایدار از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب افزایش ابر و وزش باد در سطح استان خواهد شد.
وی افزود:؛وزش باد که در ساعاتی از فردا (یکشنبه) و روز چهارشنبه، به ویژه در نواحی غربی استان نسبتاً شدید خواهد بود، با گردوخاک محلی نیز همراه می‌گردد.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین این شرایط ممکن است، امروز و روزهای دوشنبه و چهارشنبه، در نواحی کوهستانی شرق و شمال استان رگبارهای موقت و پراکنده‌ای نیز در پی داشته باشد.
به گفته زورآوند با عبور این امواج و استقرار شرایط پایدار، در روزهای پنجشنبه و جمعه، پدیده جوی قابل توجهی در سطح استان پیش بینی نمی‌گردد.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دمای روزانه هوا نیز، که فردا (یکشنبه)، به شکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد، در روزهای دوشنبه و سه شنبه در غالب نقاط استان بطور نسبی افزایش و ادامه هفته بتدریج کاهش خواهد یافت.