خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست ایران برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت

تسنیم | بین‌الملل | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 05:40
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از این شورا خواست که نشست اضطراری برای رسیدگی به تجاوزات تروریستی رژیم اسرائیل و جنایات مداوم این رژیم جنگ طلب در لبنان و سراسر منطقه برگزار کند.
ملل،سازمان،رژيم،امنيت

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد، در سازمان ملل در نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از این شورا خواست که نشست اضطراری برای رسیدگی به تجاوزات تروریستی رژیم اسرائیل و جنایات مداوم این رژیم جنگ طلب در لبنان و سراسر منطقه برگزار کند.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز شنبه در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و «ساموئل زبوگار» رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد نوشت: جمهوری اسلامی ایران از شورای امنیت می‌خواهد که نشست اضطراری برای رسیدگی به تجاوزات تروریستی رژیم اسرائیل و جنایات مداوم این رژیم جنگ‌طلب در لبنان و سراسر منطقه برگزار کند و از کشیده شدن منطقه به جنگی تمام‌عیار جلوگیری کند.
انتهای پیام/