خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری اردوی تابستانی برای ۳۰ هزار دانش آموز توسط بنیاد مستضعفان

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 07:45
وزیر اسبق آموزش وپرورش گفت: پیش بینی می‌شود که برای حدود ۳۰ هزار دانش آموز در حین سال تحصیلی اردوهای یک تا ۳ روزه برگزار شود.
تحصيلي،اردوهاي،برگزار،آموزش،اسبق،استاني

سیدمحمد بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش و مدیرعامل موسسه آموزش، مهارت و پرورش علوی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که اردوهای ملی در اردوگاه امام خمینی برگزار می‌شوند؛ گفت: در طول سال تحصیلی برگزاری اردوهای ملی برای ما امکان پذیر نیست.
البته ما در تلاش هستیم تا اگر تعطیلاتی فراهم شود، منتخبین اردوهای تابستان را در طول سال تحصیلی نیز به اردو ببریم.
وی با بیان این که اردوهای استانی و منطقه‌ای همچون علمی، سبک زندگی، مدیریت خانواده و تفکر که در تابستان برگزار شدند در طول سال تحصیلی در سطح استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شوند؛ افزود: بنیاد مستضعفان ۲۶ استان هدف دارد که برای همه این استان‌ها اردوهایی در طول سال برگزار می‌شود.
او ادامه داد: پیش بینی می‌شود که برای حدود ۳۰ هزار دانش آموز در حین سال تحصیلی اردوهای یک تا ۳ روزه برگزار شود.
وزیر اسبق آموزش وپرورش با بیان این که حدود ۲۴۰ مدرسه دیگر در حین سال تحصیلی تا یکی دو ماه آینده مجهز می‌شوند؛ افزود: این مدارس، مراکزی هستند که برای اجرای طرح‌های آموزشی باید مجهز شده و تجهیز آن ها ضروری است.
همچنین ۵۰۰ کلاس احتمالاً در خلال سال تحصیلی به بهره‌برداری برسند؛ اما چون سال تحصیلی شروع شده این مدارس از سال آینده دانش آموز پذیرش خواهند کرد.