خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید نصرالله لحظه ای در راه آرمان آزادی قدس تردید به خود راه نداد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 07:57
قم- فرمانده سپاه استان قم گفت: سید حسن نصرالله در طول سالیان متمادی در مسیر سرخ جهاد و مقاومت، استوار و محکم گام برداشت و لحظه ای در راه آرمان آزادی قدس، تردید به خود راه نداد.
الله،مقاومت،سيد،لبنان،حسن،حزب،نصرالله،قدس،رژيم،مجاهد،شهادت،خ ...

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه ای به شرح ذیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
"مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا "
احزاب ۲۳
بار دیگر، رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی، در عملیاتی تروریستی و ناجوانمردانه، تعدادی از مجاهدان و بندگان برگزیده خداوند را به خاک و خون کشید و قلب ما و آزادیخواهان و مستضعفین عالم را داغدار کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان، مجاهد نستوه و شجاع، سید حسن نصر الله پس از عمری مبارزه و تلاش در راه آزادی قدس و نابودی غده سرطانی اسرائیل، به آرزوی دیرینه اش رسید و به خیل یاران و دوستان شهیدش پیوست.
حزب الله لبنان در دوران رهبری سید حسن نصرالله به عنوان سومین رهبر این جنبش، تبدیل به یک قدرت مهم منطقه ای و تاثیرگذار شد و توانست با انجام عملیات های متعدد، در سال ۲۰۰۰ میلادی اسرائیل را وادار به عقب نشینی از لبنان و آزاد کردن اسرای لبنانی نماید.در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ نیز حزب الله توانست خسارات زیادی به رژیم صهیونیستی وارد نماید و این رژیم را در حالی که نتوانست به اهداف خود دست یابد، به عقب براند.
سید حسن نصرالله در طول سالیان متمادی در مسیر سرخ جهاد و مقاومت، استوار و محکم گام برداشت و علی رغم همه مشکلات و ناملایمات، لحظه ای در راه آرمان آزادی قدس، تردید به خود راه نداد و در نهایت خون پاک خود را در دفاع از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه تقدیم کرد.
بدون شک با شهادت این مجاهد بزرگ، مسیر نورانی مقاومت متوقف نخواهد شد و چون گذشته، رویش های جدید حزب الله، راه پرافتخار شهدای مقاومت را تا رسیدن به هدف نهایی که همانا محو غده سرطانی اسرائیل و آزادی قدس شریف است، ادامه خواهند داد و با نابودی رژیم اشغالگر قدس، انتقام خون شهدای مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله را خواهند گرفت.
اینجانب شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان و رزمندگان مقاومت و همرزم عزیزمان برادر مجاهد سردار سرتیپ پاسدار حاج عباس نیلفروشان را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، همه آزادیخواهان و مستضعفان عالم به ویژه ملت شریف لبنان و مردم عزیز کشورمان تسلیت عرض نموده و برای روح بلندشان رحمت و رضوان الهی مسئلت می نمایم.