خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مرکز مشاوره مهر در شهرستان کنگان راه‌اندازی می‌شود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 08:30
بوشهر- مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: مرکز مشاوره مهر تا پایان امسال در شهرستان کنگان راه‌اندازی می‌شود.
بوشهر،سپاه،جواني،مسئول،استان،قرارگاه،اقدامات،اجتماعي،كنگان،ا ...

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین قاسمی صبح یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیّت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان اظهار کرد: متأسفانه ما امروز شاهد کاهش جمعیّت در کشور هستیم که لازم است برای رفع این مشکل، اقدامات لازم را انجام دهیم.
مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: سالیان سال است که زنگ خطر پیری جمعیّت در کشور به صدا در آمده است و دشمنان ما از این موضوع به عنوان یک حربه استفاده کرده و به پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود در این زمینه مشغول هستند.
این مقام مسئول از راه‌اندازی مرکز مشاوره مهر در کنگان خبر داد و گفت: امسال مرکز مشاوره مهر تا پایان سال در شهرستان کنگان راه‌اندازی می‌شود که اعتبارات این مرکز تخصیص یافته و تجهیزات مورد نیاز آن در حال خریداری است.
مسئول معاونت اجتماعی سپاه استان بوشهر یادآور شد: قرارگاه جوانی جمعیّت شامل هفت کارگروه است که هر کارگروه موضوعات مختلفی را در این زمینه دنبال می‌کند.
ارائه خدمات ویژه
مسئول اجتماعی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اضافه کرد: ازدواج‌های به هنگام، موفّق و آسان، طرح نفس (سقط جنین) و رویش ناباروری از دیگر موضوعاتی است که به صورت مستقل و جداگانه در قرارگاه جوانی جمعیّت پیگیری می‌شوند.
سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: بسیج تاکنون در استان بوشهر ۲۰۰ نفر از کسانی را که به علّت مشکلات اقتصادی درصدد سقط جنین خود بودند مورد حمایت قرار داده و این افراد را به مؤسسه درمان بسیجیان معرفی کرده است که این افراد در این زمینه از خدمات متعدد درمانی و حمایتی برخوردار شدند.
وی اضافه کرد: ۲۱۰ ویزیت رایگان پزشک متخصص زنان و زایمان، ۳۵۰ سونوگرافی رایگان از آغاز دوران بارداری و پرداخت کمک‌های بلاعوض از جمله حمایت‌های مؤسسه درمان بسیجیان و بسیج از این افراد بوده است که این اقدامات تا هفته قبل منجر به تولّد ۸۰ نوزاد شده است.
مسئول اجتماعی سپاه امام صادق علیه السلام اذعان کرد: انجام اقدامات واسطه‌گری در امر ازدواج، تولید محتوای فرهنگی هنری با موضوع جوانی جمعیّت و انتشار در فضای مجازی و … از جمله اقدامات مهمی است که تاکنون توسط قرارگاه جوانی جمعیّت در استان بوشهر انجام شده است.