خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استکبار جهانی نفس های آخر خود را تجربه می کند

مهر | سیاسی، استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 08:30
تبریز-فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم در تمامی مراسمات شهادت سید حسن نصرالله حضور پرشوری داشته باشند، استکبار جهانی نفس های آخر خود را تجربه می کند.
اسلام،عباسقلي،استكبار،مايه،شهادت،صهيونيستي،جبهه

سردار اصغر عباسقلی زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله، عالم جلیل القدر، مدافع حریم، سرباز رهبر، رزمنده اسلام، عزیز بزرگواری که مایه افتخار نظام اسلام و جبهه مقاومت بود، را ابتدا خدمت حضرت صاحب الزمان (ع) رهبر مردم ایران اسلامی رزمندگان و خانواده شهدا تسلیت می‌گویم.
وی ادامه داد: درد بزرگی بود که نصیب ما شد و این نشانگر خونخواری و جنایتکار بودن استکبار جهانی به ریاست آمریکا و میدان داری رژیم صهیونیستی است که نفس‌های آخر استکبار جهانی است و امیدواریم به زودی شاهد از بین رفتن و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.
وی افزود: ضایعه بزرگی وارد شد اما ما هیچ نگرانی نداریم، هر شهیدی که در راه اسلام فدا می‌شود مایه تقویت اسلام و انقلاب و استحکام نیروهای حق علیه باطل است.
عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: امروز به همت تمام مسلمین جهان، عکس‌العمل خوبی نشان داده خواهد شد و از مردم درخواست می‌کنیم با حضور پرشور خود در تمامی مراسمات، حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دهند و استقامت خود را ثابت کنند که ما همان ملت شهادت و ملت امام حسینیم.