خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد امام جمعه کاشان از سکوت مجامع حقوق بشری

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 08:52
امام جمعه کاشان ضمن انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری، گفت: در لبنان همانند حادثه 11سپتامبر چندین برج را هدف قرار دادند، اما از مجامع حقوق بشری هیچ واکنشی نشان داده نشد.
شهادت،مقاومت،اسلام،امام،انقلاب،زمان،دست،غيبي،نصرالله،عج

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شامگاه شنبه در اجتماع مردمی محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رهبر حزب‌الله، اظهار داشت: در سال 1997 فرزند سیدحسن نصرالله به شهادت رسید و این در حالی بود که پسر او پنج سال پس از انتصاب به رهبری حزب‌الله به شهادت نائل شد.
وی افزود: دنیا یک دنیای نفاق شده است و سازمان‌های عریض و طویل به نام حقوق بشر ایجاد شدند، اما هیچ خاصیتی ندارند، چرا که چندین برج همانند حادثه 11 سپتامبر در لبنان با بمب‌های آمریکایی فرو ریخت، اما صدایی از سازمان‌های حقوق بشری بلند نشد.
نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به آثار مقاومت کشورهای عراق، لبنان و ایران، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی فرمودند من روزی را می‌بینم که آمریکایی‌ها بیدار می‌شوند و صهیونیست‌ها را از پشت صندلی مسئولیت‌شان به زیر می‌کشند.
وی با بیان اینکه ما پیرو قرآن هستیم، گفت: بدون تردید جبهه اسلام و مقاومت پیروز بوده و این وعده قرآن است و این روز با مقاومت مردم همیشه در صحنه نزدیک است و باید توجه کرد که نباید امید خود را هیچ‌گاه از دست داد.
حسینی تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی نشان داده شد که دست غیبی پشتیبان اسلام و انقلاب است، ما حادثه‌ای بالاتر از 14 خرداد نداریم و دست غیبی امام زمان مجلس خبرگان را به سمت انتخاب مقام معظم رهبری معطوف کرد.
وی با بیان اینکه ما امام زمان(عج) را داریم، تاکید کرد: یقینا با هدایت‌های امام زمان(عج) زوال رژیم صهیونیستی به حول و قوه الهی نزدیک است و با وجود تمام وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی، اما در نهایت پیروزی برای اسلام و مسلمانان است.
انتهای پیام/801/