خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه شهید نصر الله ادامه دارد/ آماده «شهادت» هستیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 08:52
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، گفت: به رهبر عزیزمان می گوییم هر جا و هر وقت که صلاح بدانند آماده ایم برای نثار جان خویش در راه مبارزه با رژیم خبیث صهیونی در میدان باشیم.
نصرالله،شهادت،مقاومت،لبنان،رهبر،شهيد،الله،سيدحسن،حكيم

حجت الاسلام والمسلیمن رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله همه عمرش را در مسیر کمک به دین خدا و حمایت از مظلومان و مبارزه با باند جنایتکار و خبیث صهیونیست گذاشت و در این راه به فیض عظیم شهادت نایل شد.
وی افزود: فداکاری و دشواری‌های تحمل شده توسط این شهید والامقام و رهبر مقاومت منطقه برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان و آرمان قدس عزیز فراموش نشدنی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی، تصریح کرد: خون شهید سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت و بالاخص حزب الله لبنان را در مبارزه مصمم‌تر خواهد ساخت و به نابودی رژیم جعلی و پلید اسرائیل سرعت خواهد بخشید.
نوری با تبریک و تسلیت شهادت بنده صالح خدا و رهبر شجاع، حکیم و بصیر حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله به حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای، گفت: مجاهدت جناب مستطاب سید حسن نصرالله عزیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
وی افزود: به رهبر سرافراز و حکیم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) هم اعلام می‌داریم ما مردم شهیدپرور استان خراسان‌شمالی با همه وجود حاضریم جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم ستمدیده غزه، هر آنچه را که امر فرمائید با جان و دل پذیرا باشیم و شهادت را برای خود افتخار می‌دانیم.
انتهای پیام/311/