خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تامین امنیت ورزشگاه شهدای قدس در بازی پرسپولیس و پاختاکور/ ورود بدون بلیت ممنوع

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 09:41
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای بازی در ورزشگاه شهر قدس در روز دوشنبه نهم مهر اندیشیده شده است.
ورزشگاه،بازي،بليت،پرسپوليس،فوتبال،تهران،قدس،امنيتي،پاختاكور، ...

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: با توجه به برگزاری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و پاختاکور ازبکستان در جریان لیگ نخبگان آسیا، تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای این بازی در ورزشگاه شهر قدس در روز دوشنبه نهم مهرماه اندیشیده شده است.
سیدکمال سادات اظهار کرد: برای بازی بین تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، بر اساس تصمیماتی که وزارت ورزش و جوانان گرفته است از بُعد امنیتی و انتظامی در کمیسیون ورزشی استانداری تهران بحث و تبادل نظر شد و همه تمهیدات لازم تدارک دیده شده است.
به گفته وی، در همین راستا، تدابیر امنیتی لازم برای برگزاری هرچه بهتر این بازی فوتبال تدارک دیده شده و برای ورود راحت علاقه‌مندان و تماشاگران فوتبال به این ورزشگاه گیت‌های ورودی پیش‌بینی شده تا مردم بتوانند با شرایط بهتری به این ورزشگاه ورود داشته باشند.
سادات ادامه داد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی مورد تاکید ماست ورود علاقه‌مندان تیم فوتبال پرسپولیس با بلیت تهیه شده در این ورزشگاه است، زیرا برخی از هواداران بدون در نظر گرفتن این موضوع به ورزشگاه مراجعه می‌کنند که این مساله هم برای تماشاگران و هم متصدیان امر مشکلاتی را به دنبال دارد.
وی یادآور شد: به همین منظور از مردم درخواست می‌شود که حتما پس از تهیه بلیت برای دیدن بازی این تیم‌ها وارد ورزشگاه شهرقدس تهران شوند، زیرا ممنوعیت ورود برای افراد بدون بلیت اعمال می‌شود.
سادات گفت: با توجه به اینکه واحد‌های مسکونی مجاور ورزشگاه شهرقدس قرار دارند، علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران تیم‌ها باید در چنین شرایطی به رفاه حال مردم نیز توجه کنند تا از تجمع بی‌مورد افراد بدون بلیت در حاشیه این ورزشگاه جلوگیری شود.
فقط هشت هزار بلیط بازی پرسپولیس و پاختاکور فروخته می‌شود
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: براساس گنجایش و ظرفیت ورزشگاه شهر قدس از روز شنبه هفتم مهرماه سامانه بلیت فروشی این بازی برای علاقه‌مندان به بازی فوتبال و هواداران تیم پرسپولیس آغاز شده تا این افراد بتوانند به راحتی برای تهیه بلیت این بازی اقدام کنند.
سادات همچنین ظرفیت در نظر گرفته برای هواداران تیم پرسپولیس و حضور در این ورزشگاه را هشت هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه شهدای شهر قدس زیر ۱۰ هزار نفر است بنابراین براساس ظرفیت ورزشگاه، تمهیدات لازم جهت بلیت فروشی اندیشیده شده است.
وی همچنین به موضوع ترافیکی در شهرقدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: در موضوع ترافیکی نیز ۶ مسیر در شهرستان قدس به سمت ورزشگاه مشخص شده و حتی پارکینگ‌های مورد نیاز هم در نظر گرفته شده و براساس این برنامه‌ریزی‌ها جایگاه میهمان و میزبان در پارکینگ هم مشخص است.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان، دوشنبه نهم مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در چارچوب دیدار‌های روز دوم لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان) در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
منبع: ایرنا