خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درنده‎خویی اسرائیل با شهادت «سید حسن نصرالله» بار دیگر آشکار شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 09:41
کرج- استاندار البرز گفت: اسرائیل با شهادت «سید حسن نصرالله» خصلت درنده‌خویی خود را آشکار ساخت و موجی از نفرت را در میان حق‌طلبان جهان برانگیخت.
البرز،شهادت،نصرالله،استاندار،سيد،حسن،تسليت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: چهره خباثت آلود رژیم اسراییل بار دیگر با شهادت «سید حسن نصرالله» و تنی چند از فرماندهان حزب الله آشکارتر شد.
استاندار البرز افزود: این اقدام اسرائیل خصلت درنده‌خویی این رژیم غاصب را آشکار ساخت و موجی از نفرت را در میان حق‌طلبان جهان برانگیخت.
استاندار البرز تاکید کرد: به طور مسلم آن شخصیت مبارز و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت مستمر، پاداش خود که همانا شهادت بود را دریافت کرد و با خون پاک خویش، عزت و عظمت دوباره‌ای به جبهه مقاومت بخشید.
وی با تکریم یاد و خاطره آن شهید با فضیلت و دیگر یاران همراه ایشان گفت: شهادت «سید حسن نصرالله» را به تمام مبارزان راه عقیده و ایمان تسلیت عرض می کنم و سرافرازی مجاهدان پرانگیزه و با صلابت جبهه مقاومت را از خدای کریم مسالت دارم.