خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجتماع مردم اهواز در پی شهادت سیدحسن نصرالله + فیلم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 09:52
مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز همزمان با سراسر کشور در محکومیت به شهادت رساندن مجاهد سید حسن نصرالله در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.
اهواز،انقلابي،كلانشهر،شعارهاي،خوزستان،همزمان،الله،دست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز همزمان با سراسر کشور در محکومیت به شهادت رساندن شهید مجاهد سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ضاحیه بیروت، همزمان با اجتماعات مردم انقلابی و ولایتمدار سراسر کشور در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.
در این اجتماع حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، جمعی از اعضای خبرگان رهبری، مدیران و مسئولان استان، جمعی از طلاب، روحانیون، خانواده شهدا، بسیجیان، فرماندهان نیروهای مسلح، اقشار مختلف جامعه و زنان و دختران انقلابی حضور داشتند.
مردم کلانشهر اهواز با در دست داشتن پلاکاردهای سرداران رشید اسلام و امامین انقلاب با سردادن شعارهای ضد استکبار جهانی نسبت به سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم غزه و فلسطین شعارهای حماسی سر دادند.
در ادامه ویدئویی از این مراسم مشاهده می‌کنید:
.
انتهای پیام/735