خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

همه مسلمانان جهان باید علیه رژیم جلاد صهیونیسم به پا خیزند

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 09:53
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: باید همه مسلمانان علیه رژیم جلاد صهیونیسم به پا خیزند تا شر این فاسد منطقه ای از سر مسلمانان و آزادیخواهان دور شده و زمینه نابودی رژیم جعلی صهیونیسم فراهم آید.
مقدس،دفاع،رژيم،اردبيل،عاملي،صهيونيستي،دوران،فراهم،حمايت،زمين ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در آیین اختتامیه نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: در این مکان که جوانان و نوجوانان بیشترین حضور و رفت و آمد داشتند، پمپاژی از قدرت روحی و حماسی را شاهد هستیم که رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس سعی کردند تا با انتقاد فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت برای نسل آینده یادگاری ارزشمند به جا بگذارند.
وی تصریح کرد: ملت ما افتخارات گذشته خود را فراموش نکرده بلکه هشت سال دفاع مقدس را شناسنامه هویتی و اصالت خود می‌داند و همواره بر قدرت‌نمایی در سایه این افتخارات تأکید دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ضرورت دارد درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس برای نسل امروز و آینده به شایستگی منتقل شود تا حقیقت جنگ به یادگار مانده و به خوبی تبیین شود.
عاملی افزود: آمریکا با تحریک صدام سعی کرد تا خسارت سنگینی را در هشت سال جنگ به جا بگذارد و ما خون 220 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده را پای آمریکای جنایتکاری می‌نویسیم که همواره از خونخواهان جهان حمایت کرده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مقطع نیز آمریکا و سران اروپا با حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند تا جنایات هولناک را در منطقه رقم بزنند اما یقین داریم با وحدت و همگرایی امت اسلامی شکست نصیب آنها شده و نصرت به امت اسلامی خواهد رسید.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: باید همه مسلمانان علیه رژیم جلاد صهیونیسم به پا خیزند تا شر این فاسد منطقه‌ای از سر مسلمانان و آزادیخواهان دور شده و زمینه نابودی رژیم جعلی صهیونیسم فراهم آید.
عاملی به شهادت دبیرکل حزب‌الله در حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: همه این هجمه‌ها فقط برای حمایت از مظلومان و آزادیخواهان است و شهید سید حسن نصرالله عمر خود را با 30 سال مبارزه علیه رژیم صهیونیستی با خلوص نیت در طبق اخلاص گذاشت تا زمینه افشاگری علیه این رژیم فاسد فراهم آید.
امام جمعه اردبیل همچنین در یادواره شهدای کورائیم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضرورت حفظ مواریث دوران دفاع مقدس و انتقال آن را به نسل‌های بعدی یادآور شده و بر اهتمام پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در این مسأله تاکید کرد.
وی بیان کرد: با برگزاری یادواره‌های شهدا، ما می‌توانیم اصالت این فرهنگ را تبیین و تشریح کرده و زمینه پاسداری از این سرمایه‌ها و گنجینه‌های معنوی را فراهم کنیم.
انتهای پیام/131/.