خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور دانش‌بنیانها در نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی و تجهیزات

مهر | دانش و فناوری | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 09:53
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی حضور خواهند داشت.
نمايشگاه،بيمارستاني،تجهيزات،حضور،شكوفايي،نوآوري

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نهمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه رویدادی است که به منظور ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در زمینه ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها برگزار می‌شود.
این نمایشگاه فرصتی برای معرفی پیمانکاران، سازندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی به شمار می‌رود.
محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه شامل سرمایه‌گذاری، طرح و برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی محیط داخلی بیمارستان، مواد، مصالح و تجهیزات ساختمان، نظام حمایتی پزشکی و واحد مهندسی ویژه، فضای سبز و حفاظت محیطی بیمارستان، ساختمان هوشمند بیمارستانی و آی‌تی پزشکی بوده است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۵۴۶۶۱۹-۲۱ تماس بگیرند.
یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.