خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسرائیل در میدان به اهداف خود نرسیده و در پی حذف فرماندهان است/ شهید نصرالله بیشترین خدمت را به انسانیت کرد

مشرق | سیاسی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 09:53
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد. این رژیم از استیصال و برای جبران شکست خود دست به جنگ‌های ترکیبی و روانی زده است.
قاليباف،مقاومت،جبهه،سيد،مكتب،ترور،شهادت،دشمن،شهيد،انسانيت،مت ...

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: شهادت سید حسن نصرالله سید شهیدان مقاومت و رهبر شجاع و با تدبیر جبهه مقاومت دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد و بار دیگر خاطره تلخ فقدان شهید سلیمانی را زنده کرد.
قالیباف ادامه داد: این بار نیز کثیف‌ترین انسان‌ها دست به ترور ناجوانمردانه‌ای یکی دیگر از اولیای خدا زدند که با مبارزه مؤثر و ماندگار با بزرگ‌ترین دشمنان بشریت بیشترین خدمت را به انسانیت کرد.
وی گفت: شهادت شاگرداول مکتب امام خمینی را به بزرگ معلم این مکتب یعنی رهبر حکیم انقلاب تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال استدعا می‌کنم که ما نیز بتوانیم در کلاس درس این مکتب نمره شهادت کسب کنیم.
قالیباف اظهار کرد: امید داریم شهید سید حسن نصرالله و شهید حاج‌قاسم سلیمانی با ظهور حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف بار دیگر در پیروزی نهایی جبهه حق بر جبهه باطل نقش‌آفرینی مستقیم داشته باشند و از خداوند متعال تقاضا می‌کنیم دیگر فرماندهان و شهدای مظلوم مقاومت در لبنان را با سید شهیدان مقاومت محشور کند.
وی گفت: در حدود یک سال گذشته شاهد قلاده پاره‌کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت‌های بشری را که تاریخ تاکنون به خود ندیده است بدون هیچ‌گونه شرمی و بی‌ترس به واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده است.
قالیباف بیان کرد: این دشمن جنایت‌کار علی‌رغم این که هیچ محدودیت انسانی برای خود قائل نبود در میدان به اهداف خود نرسیده است و شکست‌خورده است.
لذا وارد مرحله جدیدی از یک جنگ ترکیبی شده و تلاش می‌کند با ترکیب عملیات ترور و جنگ روانی فرماندهان مقاومت را حذف و شالوده ذهنی و پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت را تخریب کند و شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.
قالیباف ادامه داد: شناخت کامل از طراحی پیچیده دشمن و برنامه‌ریزی دقیق ترکیبی در قبال آن که انشاالله منجر به شکست دشمن خواهد شد امری لازم است.
قالیباف گفت: بسیار مهم است که توجه کنیم خلاف تصویری در ذهن برخی ایجاد شده این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد بلکه برعکس به دلیل شکست‌های بزرگ بقا و موجودیت رژیم به خطر افتاده است و از روی استیصال برای شکست‌های راهبردی خود روش‌های تاکتیکی ترور و عملیات روانی را در پیش گرفته است.