خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مواضع‌ قاطعانه سید حسن نصرالله همواره الهام بخش جوانان بود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:01
بجنورد_ نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله یادآور ایثار و فداکاری‌های بی‌پایان او در راه عدالت است.
مقاومت،سيد،اسلامي،مبارزه،ادامه،شوراي،مجلس،جرگلان،سملقان

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو باخبرنگار مهر اظهار کرد:ضایعه عظیم شهادت «سید حسن نصرالله» نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، فقدانی جبران‌ناپذیر است.
وی افزود: سید حسن نصرالله با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وی با سخنان حکیمانه و مواضع قاطعانه‌اش، همواره الهام‌بخش جوانان بود و با رهبری هوشمندانه‌اش توانست دشمنان را به زانو درآورد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: او با خون پاک خود، درخت مقاومت را آبیاری کرد و راه روشن مبارزه را برای نسل‌های آینده ترسیم کرد و با شهادتش به قافله شهدای بزرگ اسلام پیوست و نامش در تاریخ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان مقاومت جاودانه خواهد ماند.
پاکمهر تصریح کرد: ما به عنوان پیروان راه مقاومت با تأسی از آموزه‌های این شهید بزرگوار، عهد می‌بندیم که راه او را با تمام توان ادامه دهیم و در برابر ظلم و ستم، هرگز کوتاه نیاییم.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهادت ایشان هرچند ضایعه‌ای بزرگ است، اما عزم ما را در ادامه راه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی راسختر می‌سازد.
وی بیان کرد: یاد و خاطره سید مقاومت، همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و راه او، چراغ راهنمای تمامی مبارزان راه حق و عدالت خواهد بود.