خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

15 معدن فعال در بردسکن و تجهیزات آتش‌‌نشانی که کافی نیست - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:35
امام جمعه بردسکن گفت: با وجود بیش از 15 معدن فعال در شهرستان بردسکن، آتش نشانی این شهرستان نیازمند تجهیزات و امکانات است.
بردسكن،آتش،نشاني،شهرستان،رژيم،خواف،تجهيزات،امكانات،جنايات،صه ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی؛ امام جمعه بردسکن در مراسم تجلیل از آتش نشانان که به مناسبت 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی که در محل فرهنگسرای این شهرستان برگزار شد، گفت: کار آتش‌نشانان بسیار حساس، خطرناک و پرریسک است و علاوه بر مهارت، باید ایمان قوی و توکل به خدا و احساس مسئولیت بالا داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه کار آتش‌نشانان بسیار ارزشمند است، افزود: نجات جان انسان‌ها نزد خداوند متعال از هر اقدام دیگری ارزشمندتر است.
امام جمعه بردسکن با تاکید بر لزوم افزایش تجهیزات و امکانات آتش نشانی بردسکن گفت: با وجود بیش از 15 معدن فعال در شهرستان بردسکن، آتش‌ نشانی این شهرستان نیازمند تجهیزات و امکانات است.
شهردار بردسکن با بیان اینکه روز آتش‌نشان بهانه ای است برای قدردانی از این قشر زحمتکش گفت: آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است.
محمد حسین مدیح افزود: خدمت در آتش نشانی از خود گذشتگی است.
رضا فخری، رئیس آتش نشانی بردسکن نیز با بیان اینکه از بیش از 50 نفر از آتش نشانان رسمی و داوطلب امروز تجلیل شدند گفت: در شهر بردسکن 2 ایستگاه آتش نشانی فعال داریم.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 340 عملیات داشته ایم افزود: 50 درصد عملیات‌های اطفاء حریق منازل، مغازه و ...
و مابقی امداد و نجات و حوادث جاده ای بوده است.
فخری عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان بیش از 15 معدن فعال داریم، آتش نشانی بردسکن نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر از قبیل ماشین آلات‌، لوازم امداد و نجات و نیرو است.
جنایات اسرائیل نشان از خباثت و وحشیگری رژیم است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خواف، سید محمد رسولی؛ دادستان عمومی و انقلاب خواف نیز شب گذشته به مناسبت روز آتش‌نشان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: زمانی که در مجمع عمومی سازمان ملل نخست وزیر ملعون رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کند و این جنایت فجیعانه را با بمباران مرتکب می‌شود، این نشان از خباثت و وحشیگری رژیم است.
وی افزود: در مدت طوفان الاقصی تاکنون بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند و این جنایات رژیم صهیونیستی بار دیگر ضرورت حمایت از مظلومان و مقاومت در برابر ظالمان را نشان می‌دهد.
دادستان عمومی و انقلاب خواف ادامه داد: در حوزه آتش‌نشانی باید از نظر امکانات، نیروی انسانی و آموزش قوی باشیم چون خدای نکرده اگر مشکلی برای شما آتش‌نشانان رخ دهد، قابل جبران نیست.
سید محمد رسولی گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای ارتقای تجهیزات و ایمنی آتش‌نشانان در شأن این شهرستان به کار بگیرند تا به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم در جمع آتش‌نشانان شهرستان خواف حاضر شدیم تا ضمن قدردانی از زحماتتان اعلام کنیم که این مجموعه قضایی در کنار شما بوده و زحمات شما را می‌بیند.
انتهای پیام/282