خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت پاداش ده‌ها سال مجاهدت سید مقاومت بود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:35
معاون استاندار زنجان گفت: آنچه قطعی و مسلم است، رژیم صهیونسیتی، دیوانه وار آخرین دست و پا زدن های خود را قبل از فروپاشی و اضمحلال انجام می دهد ولی رژیم صهیونیستی با این جنایت وحشیانه نمی تواند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کنند.
مقاومت،شهادت،جبهه،سيد،لبنان،رژيم،نصرالله،زنجان،صهيونيستي،حسن ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی در حاشیه اجتماع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت پاداش ده‌ها سال مجاهدت سید مقاومت بود ضمن اینکه پویایی و ایستادگی جبهه مقاومت با شهادت عجین شده است و متوقف نخواهد شد.
وی با بیان اینکه آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است گفت : این رژیم بدون سلاحها و حمایت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی آمریکا و غرب دوامی ندارد و از درون تهی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به استحکام ساختار حزب الله گفت: نسل های مختلف حزب الله از لحاظ سازماندهی، ایمان، روحیه جهاد و شهادت طلبی این مسیر را با اقتدار و ایمان ادامه می دهند.
وی گفت: مردم با حضور گسترده در اجتماعات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی این پیام را به گوش جهانیان می رسانند که مقاومت یک فرهنگ و یک جبهه واحد است و با شهادت فرماندهان متوقف نخواهد شد بلکه این خون‌های پاک موجب تنومند شدن درخت تناور مقاومت خواهد شد.
پیام تسلیت محسن افشارچی استاندار زنجان، در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان
انا لله وانا الیه راجعون
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.
این شهید والا مقام که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری نمود، به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.
شهید سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص و‌ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.
این شهید والا مقام با روحیه‌ ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود.
بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، جبهه مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ مبارزان با ستمگران را دوچندان خواهد کرد.
اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان محور مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام/