خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لرستان در سوگ «سید مقاومت»/اندوهی برای سرو شهادت

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:35
اندوه فراق شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت تمام نشدنی است، اما هر شهیدی که به شهادت می رسد، شهیدی دیگر به تصویرش می کشد و شهیدی تشییعش می کند و شهیدی بر آن نماز می گزارد.
شهيدي،مقاومت،غزه،اسرائيل،شهادت،سيد،كودكان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سال‌ها است که در پهنه‌های غزه و فلسطین، این سرزمین زیتون، بمب‌ها و گلوله‌ها روی سر کودکان، زنان و مردان منفجر می‌شود و داغ روی داغ می‌شود و مصیبت روی مصیبت.
کودکان در غزه با آرزوی شهادت بزرگ می‌شوند و حتی در شهادتین هم از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
کودکان در غزه از با گذشت زمان نمی‌بالند، بلکه این مقاومت است‌ که آنان را بزرگ می‌‌کند.
اسرائیل که از سال‌های دراز مقاومتی که از فلاخن به طوفان‌الاقصی رسیده به‌تنگ آمد و این‌بار با 30 حملۀ موشکی به‌سمت لبنان رفت تا ضاحیه را در فراق سید مقاومت ببرد.
اسرائیل بمب‌های سنگرشکن را روی خانه‌ها ریخت و 11 نفر را در هفتم مهر شهید کرد و 108 نفر را زخمی، تا ما بار دیگر به درنده‌خویی این رژیم ایمان بیاوریم.
حمله‌های موشکی اسرائیل به بیروت ادامه یافت و چند منطقه دیگر را در ضاحیه جنوبی هدف قرار داد.
«سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان، بر اثر این حملات به شهادت رسید.
خبر شهادت سید حسن نصرالله را حزب‌الله در روز گذشته به‌طور رسمی اعلام کرد و آنجا بود که ناله‌ها از سینه‌های به‌تنگ‌آمده جوشید و فریاد شد و به فغان آمد.
مردم لرستان در تجمع‌های خودجوش به خیابان‌ها آمدند و با سینه‌های عزا و دست‌های قیام‌کرده جنایات اسرائیل را محکوم و خون‌خواهی شهدای مقاومت را طلب کردند.
سرداران مقاومت یکی پس از دیگری شهید می‌شوند، اما در غزه و سرزمین مقاومت، شهیدی است که شهیدی تیمارش می‌کند و شهیدی به تصویرش می‌کشد و شهیدی تشییعش می‌کند و شهیدی بر آن نماز می‌گزارد.
انتهای پیام/644