خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیش از ۲۰ هزار تماشاگر نمایش‌های تماشاخانه‌ ایران‌شهر را دیدند

مهر | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:40
آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی ۲۸ مرداد تا ۴ مهر ۱۴۰۳ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایران‌شهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.
تومان،تماشاگر،ميزباني،فروشي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایران‌شهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «ترور»، «ورق الخیال»، «کالیگولا» و «مرغ دریایی» که در فاصله‌ی زمانی ۲۸ مرداد تا ۴ مهر سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.
نمایش «ترور» که به کارگردانی‌ ابراهیم امینی در سالن ناظرزاده با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۵۰ و ۳۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت؛ با ۴۳ اجرا و میزبانی از ۹۵۲۵ تماشاگر، توانست به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۵۸۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان دست پیدا کند.
نمایش «ورق الخیال» که به کارگردانی اسماعیل‌ گرجی در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۳۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت؛ با ۳۲ اجرا و میزبانی از ۵۲۲۲ تماشاگر فروشی معادل ۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون و ۵ هزار تومان داشته‌ است.
نمایش «کالیگولا» که به کارگردانی رویا اسدی در سالن سمندریان با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت؛ با ۲۸ اجرا و میزبانی از ۳۲۹۹ تماشاگر فروشی معادل ۶۹۰ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان داشته است.
نمایش «مرغ دریایی» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری نیز در سالن ناظرزاده و قیمت بلیت ۳۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان، و با ۲۸ اجرا توانست با میزبانی از ۲۳۹۶ تماشاگر فروشی معادل ۴۲۵ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داشته باشد.