خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه شهید حاج عباس نیلفروشان را ادامه می‌دهیم

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:47
اصفهان-فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: علم و پرچم شهید حاج عباس بر زمین نخواهد ماند و راه و مسیر او ادامه می‌یابد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آینده و پیروزی از آن جبهه مقاومت است.
شهيد،مسير،ادامه،نيلفروشان،عباس،مقاومت،فرماندهان،نابودي،سپاه، ...

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا صبح یکشنبه در منزل پدری شهید مقاومت عباس نیلفروشان اظهار کرد: این جمعیت با حضور در منزل پدری شهید نیلفروشان عهد و پیمان می‌بندند که همانطور که حاج عباس در نقاط مختلفی مشغول مبارزه و مجاهدت بود، مسیر او را ادامه دهند.
وی افزود: شهید نیلفروشان در سنگر توانمندسازی سربازان و فرماندهان در دانشگاه نیز خدمت می‌کرد و در زمان‌های حساس در عملیات سپاه حضور داشت.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید بیان داشت: علم و پرچم شهید حاج عباس بر زمین نخواهد ماند و راه و مسیر او ادامه می‌یابد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آینده و پیروزی از آن جبهه مقاومت است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن مردم بی دفاع فلسطین و لبنان و فرماندهان سرانجامی جز نابودی ندارد و پیروزی با مومنان و مسلمانان است.
فدا خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم این راه را ادامه دهیم و با استعانت از خداوند و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب گام‌های موثری در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی برداریم.
وی با بیان اینکه شهادت مدال و افتخاری است که به هر خانواده‌ای داده نمی‌شود و ارج و منزلت شهید بسیار بالا است که خداوند خود خریدار و خونبهای شهیدان است.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خطاب به خانواده این شهید گفت: امیدواریم خداوند این هدیه را از شما قبول کند و مارا دعا کنید که مطیع رهبر و ولایت و ادامه دهنده شهدای مقاومت باشیم وگام های موثری در مسیر اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی برداریم.
وی افزود: استان اصفهان ۲۴ هزار شهید را تقدیم دین اسلام و جمهوری اسلامی کرده است که در دل خود نیز فرماندهان توانمندی را پرورش داده است که در نقاط مختلف کشور و در میدان‌های مبارزه در عراق، لبنان، فلسطین و غزه و … حضور داشتند که این فعالیت‌ها را ارج مینهیم و به مردم ایران اعلام می‌کنیم راه و مسیر شهید عباس نیلفروشان و شهدای مقاومت و راه نظام اسلامی و همانا به اهتزار در آوردن پرچم اسلام ادامه دارد.