خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاهش محسوس دما در استان کرمان

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:52
کارشناس هواشناسی کرمان با اشاره به کاهش محسوس دما در اغلب مناطق استان کرمان، گفت: این روند کاهش دما تا روزهای پایانی هفته در سطح استان ادامه دارد.
استان،كرمان،سطح،سانتيگراد،دماي،درجه

مریم سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در روزهای اخیر روند کاهشی دما را در سطح استان کرمان داشتیم، اظهار داشت: کاهش محسوس دما را در روزهای ابتدایی هفته در اغلب مناطق استان شاهد بودیم و این روند کاهش دما تا روزهای پایانی هفته در سطح استان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه صبح امروز کرمان حداقل دمای 13 درجه سانتیگراد را ثبت کرد، گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای شهر کرمان امروز در گرم‌ترین ساعات حداکثر به 32 درجه سانتیگراد برسد؛ طی 24 ساعت گذشته لاله‌زار بردسیر با دمای 9 درجه سانتیگراد سردترین و کهنوج با دمای 41.8 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان کرمان بودند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، با اشاره به اینکه از نظر جوی هم انتظار داریم وزش باد را در ساعات بعدازظهر در سطح استان داشته باشیم، ادامه داد: وزش باد در نیمه شرقی و شهرهای شمال غربی همراه با گرد و خاک لحظه‌ای است.
وی با بیان اینکه افزایش ابر پدیده جوی دیگری است که امروز در استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: این افزایش ابر برای مناطق مرکزی، جنوبی و جنوب غربی استان پیش‌بینی شده و احتمال بارش‌های ضعیف و پراکنده در این مناطق دور از انتظار نیست.
سلاجقه، با اشاره به اینکه وزش باد تا روز دوشنبه در سطح استان کرمان ادامه دارد، افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً پایدار و آرام را در سطح استان خواهیم داشت.
انتهای پیام/511/