خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید نصرالله برای همه ملت‌های آزاده جهان مایه افتخار و الگو بود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:52
زنجان-استاندار زنجان گفت: این شهید والا مقام با روحیه‌ای مبارزانه و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود.
مقاومت،نصرالله،سيد،لبنان،حسن،جبهه،شهيد،جهان،مبارزان،تسليت

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی با صدور پیامی، با تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، افزود: خبر شهادت فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.
وی اظهار داشت: این شهید والا مقام که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری کرد، به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.
استاندار زنجان گفت: شهید سید حسن نصرالله با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.
وی افزود: او با اخلاص و ایمان عمیق توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.
افشارچی ادامه داد: بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز همچون خون همه شهیدان راه حق، جبهه مقاومت را استوارتر و انگیزه مبارزان با ستمگران را دوچندان خواهد کرد.
استاندار زنجان گفت: اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان محور مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات را مسالت می‌نمایم.