خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خواسته مجلس اقدام محکم و محوکننده به اسرائیل است

مهر | سیاسی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:53
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: خواسته مجلس این است که یک اقدام‌ محکم و شکننده به اسرائیل داده‌ شود و محو رژیم هم به‌عنوان استراتژی‌ نهایی باید در این نقشه دیده‌ شود.
رژيم،اسرائيل،طبيعتاً،سرزمين،پاسخ،مجلس،سناريوهاي،شكننده،ساكنين

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر بیان کرد: عرض‌تسلیت دارم به مردم عزیز لبنان، حزب‌الله قهرمان و مقاومت‌اسلامی برای شهادت سیدحسن نصرالله که بعد از عمری مجاهدت به مقام‌رفیع شهادت نائل‌آمد.
جنایت‌بزرگی که روز گذشته اسرائیل مرتکب‌شد طبیعتاً نباید بدون پاسخ بماند و تکرار این جنایت‌ها و ترورها دست رژیم‌صهیونیستی را برای اقدامات دیگر باز می‌گذارد.
وی افزود: آن‌چه که الان ضروری‌است این است که سناریوهای پاسخ هوشمندانه بررسی و اجراشود.
رژیم صهیونیستی در وضعیت بسیار شکننده و بحرانی در داخل قراردارد.
افکار عمومی رژیم و ساکنین سرزمین اشغالی در شرایط پراسترس و روانی و درواقع فرار از این سرزمین قراردارند.
رژیم اسرائیل مستأصل شده و باید نابود شود
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس تصریح کرد: آن‌چه که امروز از جنایت‌های اسرائیل علیه ملت‌های منطقه و حملات‌عامدانه به مراکزمسکونی و مدنی اتفاق‌می‌افتد ناشی از مستاصل‌شدن رژیم در یک‌سال گذشته است که از طوفان‌الاقصی رقم‌خورده و به‌نوعی طوفان‌الاقصی ک حوادث بعد از آن شکست‌پذیری رژیم‌صهیونیستی را مسجل کرده‌است.
گلرو با بیان اینکه افکار عمومی در اسرائیل الان وضعیت خوبی ندارد، تأکید کرد: باید این رژیم نابود شود.
استراتژی محور مقاومت محو کامل این رژیم از نقشه دنیاست و این سرزمین باید به ملت فلسطین و ساکنین اصلی آن برگردد، طبیعتاً سناریوهای پاسخ و واکنش‌های قطعی در جهات ذیربط در شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های نظامی و امنیتی بررسی و اجرا خواهدشد، اما خواسته مجلس این است که یک اقدام محکم و شکننده به اسرائیل داده شود و محو رژیم هم به‌عنوان استراتژی نهایی باید در این نقشه دیده شود.
وی گفت: طبیعتاً حزب‌الله به زودی رهبری‌جدید خود را اعلام خواهدکرد و همانطور که شهید سیدعباس موسوی رفت و این علم در زمین نماند بلکه محکم‌تر از قبل مسیر حزب‌الله طی‌شد، ما مطمئنیم که حزب‌الله به‌عنوان یک واحدمنسجم با رهبری‌جدید به رسالت‌خود محکم‌تر از قبل ادامه خواهدداد و جمهوری‌اسلامی‌ایران هم کنار حزب‌الله خواهدماند.