خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون هر صهیونیستی که در سرزمین اسلامی بحرین باشد، مباح است

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:58
مقاومت اسلامی بحرین مردم این کشور را به گرفتن انتقام خون شهید سید حسن نصرالله از صهیونیست‌ها فراخواند.
سيد،مقاومت،اسلامي،بحرين،نصرالله،صهيونيستي،حسن،خون،مباح،خونش، ...

مقاومت اسلامی بحرین ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، مردم این کشور را به گرفتن انتقام خون این شهید از صهیونیست‌ها فراخواند و تاکید کرد که هر صهیونیستی که در خاک بحرین باشد، خونش مباح است.
مقاومت اسلامی بحرین-گردان‌های الاشتر و وعدالله، با انتشار بیانیه‌ای مردم بحرین را به بسیج عمومی و گرفتن انتقام خون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان فراخواند و اعلام کرد: هر صهیونیستی که در سرزمین اسلامی بحرین حضور دارد، خونش مباح است.
به گزارش سایت «العهد»، مقاومت اسلامی بحرین در ابتدای بیانیه خود پس از آیه ۱۱۱ سوره توبه که می‌فرماید: «همانا خداوند جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خداوند و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده و از خدا با وفاتر به عهدش کیست؟
پس، از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگ است» اعلام کرد: شهادت مجاهد شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان-حزب‌الله و سید مقاومت و مدافع مستضعفان را به ساحت مقدس امام عصر (عج) و نائب بر حق ایشان، سید علی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تمامی علمای فعال و مجاهد در مرز‌های اسلام و به خودمان تسلیت و تبریک می‌گوییم.
همچنین مقاومت اسلامی بحرین تاکید کرد: سید مقاومت گواهی بر مظلومیت ملت‌ها و مستضعفان و طغیان استکبار جهانی که همان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و شاهدی بر سرزمین و مقدسات سلب شده از امت اسلامی، غفلت کشور‌های عربی و اسلامی، وجود مجاهدان سرسخت در راه حق و اتحاد میدان‌ها شد و خون سید حسن نصرالله برای هموار کردن راه قدس به زمین ریخت.
در ادامه این بیانیه نیز آمده است: این سید و رهبر بزرگ با دست و زبان قدرتمند خود طعم بلا را به آنها چشاند و در دل‌هایشان ترس انداخت و زیر پای اشغالگران را به لرزه درآورد و ان‌شاء‌الله پس از او جز همین قدرت، مسئولیت‌پذیری، استواری در اصول و ارزش‌های ناب اسلام محمدی را نمی‌بینیم.
مقاومت اسلامی بحرین همچنین مردم این کشور را که محبت بسیاری به این سید بزرگ دارند، به بسیج عمومی و گرفتن انتقام خون او از صهیونیست‌های جنایتکار فراخواند و تاکید کرد: هر صهیونیستی که در خاک بحرین اسلامی است، خونش مباح است چراکه آنها محارب با خدا و پیامبرانش هستند و شما ملت مقاومت در برابر این ماهیت سرطانی هستید.
در ادامه این بیانیه نیز آمده است: ما موضعگیری‌های این سید عظیم در حمایت از مردم و کمک‌های بزرگ او برای رفع ظلم و ستم از آنها را یادآور می‌شویم، او همچنان با کلام و موضعگیری‌های خود به ملت کمک می‌کند، ما باید تصاویر سید حسن نصرالله را در همه جا برافراشته و روستا‌ها و شهرهایمان را با پرچم‌های زرد رنگ (پرچم‌های حزب‌الله) تزیین کنیم و عشق او را در دل‌های نسل‌هایمان تثبیت کنیم.
از خداوند برای سید شهید رحمت و جاودانگی، برای خانواده و دوستداران گرامی ایشان صبر و شکیبایی و برای مجاهدان این راه مقاومت، ثبات و پایداری مسئلت داریم.
منبع: ایسنا