خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

از همه ظرفیت‌های جبهه مقاومت علیه دشمنان استفاده خواهیم کرد

مهر | سیاسی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 10:58
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار کرد: در مکتب اسلام توقف معنا و مفهوم ندارد و بدون شک ما از همه ظرفیت‌هایی که امروز جبهه مقاومت دارد، بر علیه دشمنان استفاده خواهیم کرد.
مقاومت،جبهه،ادامه،عزيزي

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، گفت: همانطور که امروز رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اگر چه مقاومت پرچم‌دار و علمدار خودش را در لبنان از دست داد؛ مردی بزرگ و شجاع که مجاهدانه در این راه تلاش کرد و ما اکنون وی را در میان خود نداریم، اما بدون شک راه سید حسن نصرالله رهبر بزرگ جبهه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.
وی افزود: در مکتب اسلام توقف معنا و مفهوم ندارد و بدون شک ما از همه ظرفیت‌هایی که امروز جبهه مقاومت دارد، بر علیه دشمنان استفاده خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، خاطرنشان کرد: هیچ خللی نه تنها در جبهه مقاومت حاکم نخواهد شد، بلکه مصمم‌تر و ثابت‌قدم‌تر با بهره‌گیری از الطاف الهی و روح بلند شهید مقاومت مبارزه پیش خواهد رفت.
عزیزی ادامه داد: مقاومت علیه جبهه کفر به ویژه رژیم صهیونسیتی به فضل الهی مستحکم‌تر و با بهره‌گیری از همین اندیشه‌های تابناک، توانمندتر ادامه خواهد یافت.