خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زمان به ضرر استعمارگران رقم می‌خورد /از فتنه‌های آخرالزمان نترسیم

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 11:30
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از فتنه‌های آخرالزمان نباید ترسید چرا که رسوا شدن استعارگران زمانه را به ضرر آنان رقم می زند.
علم،عبادي،خراسان،جنوبي،فقيه،عالم،يادآور،سيد،تأكيد،نماينده،ان ...

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با با رئیس و جمعی از اعضای بنیاد نخبگان خراسان جنوبی اظهار کرد: شهادت سید آزادگان و جبهه مقاومت سید حسن نصرالله و جان باختگان جمعی از کارگران عزیز در معدن طبس جای تسلیت دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: از خداوند شادی روح آن عزیزان از دست رفته را طلب می کنیم.
عبادی با اشاره به اینکه انسان بنا به گفته قرآن در طلب علم و آگاهی است، گفت: انسان به این عالم آمده است تا دورانی را برای افزایش آگاهی‌ها و عالم شدن بگذراند و البته این عالم شدن نباید تک بعدی باشد تا به فلاح و رستگاری برسد.
وی با اشاره به اینکه رستگاری با به فعلیت رسیدن استعدادهای انسان میسر می شود، بیان کرد: انسان‌ها همگی نخبه هستند فقط باید با تعلیم و تعلم و سیر و سلوک و البته اطاعت از فرامین الهی استعدادهای خود را شکوفا سازد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه طبق روایات دینی علم در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) به اکمال می رسد، یادآور شد: اگر علم همراه با اخلاق و جهت درست نباشد تبدیل به سموم شیمیایی می شود که در دست صدام قرار می گیرد.
عبادی با بیان اینکه امروزه مردم فلسطین سنبل مظلومیت هستند، گف: این مردم مظلوم از بیش از ۷۰ سال قبل در مقابل اسرائیل ایستادگی می کنند.
وی ادامه داد: کشورهای سلطه گر و استعمارگرها سعی می کنند جوامع بشری را نادان نگه دارند و هر عالمی را با به استخدام خود درآورند و یا اگر تحت امر آنان نشد او را ترور کرده و از میان بردارند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استعمارگران می خواهند جلوی رشد کشورها را بگیرند، یادآور شد: اما از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دانش بنیان بودن همه مسائل در کشور تأکید دارند.
عبادی با تأکید بر اینکه بی شک علم و ایمان باید همراه هم باشد، یادآور شد: دین بودن علم تبدیل به خرافه و علم بدون دین موجب جنایت‌ها می شود که نمونه آن را در جوامع امروز می بینیم.
وی گفت: از فتنه‌های آخرالزمان نباید ترسید چرا که رسوا شدن استعارگران زمانه را به ضرر آنان رقم می زند و برای اولین بار هم نیست که جبهه مقاومت یکی از رهبران خود را از دست داده است.